Pages

April 20, 2011

20 April 2011

lama xupdate blog.
kwn2 pn dah ramai yg slowly tgglkan blog.
jangan kata blog orang, blog sendiri pun malas nk singgah.
tapi sebab saya xmau kacau boifren saya,
jadi saya kena aktif blog balik.
dia tahu saya ada banyak masa lapang.
bila free, saya suke buat perangai.
tepon sana, tepon sini.
kalau xberangkat, saya tarik muka muncung 14.
saya pun tak pasti muncung 14 tu sebenarnya tarik muka selama 14 saat, ataupn ada 14 otot muka terpaksa digerakkan kalau nak muncungkan muka.
tapi untuk mengelakkan tarik muka muncung 14,
saya kena sibukkan diri.
salah satunya, membizikan diri baca gosip2 jaga tepi kain orang (haha)
dan update blog kisah sendiri (weeeeeee..)

ok kawan-kawan,
saya nak buat comeback.

ceh, mcm pemes.

No comments:

Post a Comment

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...