Pages

February 14, 2008

exam PTD : pegawai tak diminati

aku rase ramai yg akn g exam ptd sbtu ni- 16 feb 08.

hmm..

ni kali ke-2 la aku g exam tu. aku pn xtau nape aku apply jawatan tu. myb sbb kwn2 aku mintak kot, aku pn mintak gak, nama pn gempak, (tp lg gempak jwtn pegawai warga baru). yg aku tau cume 1 , keje ptd ade can jd duta.fuyoo..

sbnrnye, aku xtau nk g ke x sbtu ni. aku ni dh la xsuke g exam, paper 2 jam pn aku dh rase sengal2 badan jwb, ni lg la shari suntuk. bengong. soklan dh la susah, klu korg rase soklan perah otak gitu2 apek sgt horor, ni lg sengal horor. fuh.. tp aku xde la surender kn, aku jwb btul2 gak, xde la goreng pn. klu maths tu aku kira2 gak, xde la main tibai jwb je.

cume paper last, essay english. fuh, bi aku dh la hancus. aku mmg lemah la english ni, nk2 bab tulis karangan. dh la lame gile xmnulis.dh la exam shari suntuk, otak dh penat, blur sume, dengan aku hmpir mengalami hipotermia sbb kesejukan melampau dlm bilik exam tu, tgn dh crammed, aku xdpt pk ape dh, aku cume tulis 1 perenggan je, 3-4 ayat, last2 aku cop mohor kt bwh kertas ngn signature aku yg pnjang lebar, lukis smiley, mntak maaf sbb xjwb ( aku slalu wat cmtu klu aku xdpt jwb exam, ngehngehngeh), aku angkat tgn, anta kertas, aku angkat beg, dok kt luar, tido dlu. huhuhu. aku rase cam tobat dah x nk g exam tu.

aku bukan lah minat sgt ngn keje gomen ni. aku dpt intrview kpli tp x g ( aku xnk jd cikgu, xminat, bek aku bg peluang kt org lain. mase tu aku apply cikgu pendidikan seni, kihkihkih. bkn pndai lukis pn. lukis mambang cam cite pendekar bujang lapok leh lar.hehehe).. exam2 lain, peg tek maklumat, skim 14 jwtn sume aku x g. malas la. myb sekadar exam, bkn dpt pn keje tp ntah la. malas la nk exam2 ni!

tp g je la. aku tgk kwn aku keje PTD cm bes je.

gaji dh la masyuk.

hmm.

ok,g la sbtu ni!

so utk exam kali ni, ape preparation aku?

aku dh sedia dh.

dgn pensil, pen, pemadam, liquid paper.

ok, leh g exam!

ps: aku apply jwtn renjer hutan gak tau, tp xde yg pggil exam pn-myb diorg pk kerelevanan komputer ngn hutan kot, tu yg xdpt gamaknye.

No comments:

Post a Comment

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...