February 17, 2008

exam ptd yang ngeng

semalam aku exam ptd.kat sek alam shah, kl

exam?hmm, ok la

ngn muke ngantok, penat (mlmnye balik umah pn lmbt sbb ade kelas)

kire exam kali ni ok sket dr exam thn lepas.

cume tang pengetahuan am tu mmg hampeh giler

sies, aku rase xde soklan yg pn yg aku brjaya jwb ngn betul.
btol, aku rase klu aku bace paper ari2 pn, xleh jwb soklan pengetahuan am tu.
xsmpi 20 min aku siap jwb, aku tido.

paper lain tu ok la.

paling aku suke, maths!

maths aku ok la, addmaths hancuss,

tp seb bek la soklan maths smlm tu tahap upsr je.
cume 2 soklan aku xdpt jwb sbb aku xthu nk buat cmne..

cube korg pk

cth:
tgk turutan no kt bwh ni

95 13 69
12 x 86
71 43 y

cari x dan y..sies xnmpk.xtau nk jwb cmne.huhu.mmg ngeng!

aku exam kt dewan, xde la ramai org pn. aku sempat la kire
ade brp meja, kipas, org etc

ni hasil pengamatan aku:

tukang jawab peksa: 50
tukang jaga peksa: 3
meja: 18x7=126
kosi:=126
tukang jawab peksa yang tak datang: half dewan
kipas: 16
spotlight: 12
lubang itam kt siling: 30

keputusan peksa: tau dah,xlepas pn nex stage.

ps: balik exam smpt gak g bertenet kt masjid jamek.


No comments:

Post a Comment

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...