Pages

February 21, 2008

jalan2 ke klcc

korg tau aku wat ape smlm pas balik keje?

jalan kaki dr masjid jamek smpi klcc

huhu

leh tahan jauh lar,

tp bes

aku xigt sgt nape aku leh jln kaki smpi ke klcc

tp rasenya kakak aku da kt ctu, so aku nk g jmpa dia la

tp aku xnk naik lrt kt msjid jamek, bosan dah

aku pn tny faiz stesen dang wangi kt mane, n ape ade k ctu

spnjg hayat aku, aku xpnah lak turun kt stesen tu

so faiz bwk la aku jln kaki smpi dang wangi

dh smpi dang wangi, nmpk la menara kl

tgk2 klcc dh mcm "sebelah" menara kl

maka perjalanan pn disambung smpi ke klcc

melecet kaki aku dol.

lenkali tobat xnk buat lg.

smpi umah terus pengsan.

ps: mekaseh awk sbb bwk sy jalan2! aku dpt jmpa ema, chot ngn pak lah gak.
pak lah, r u sure u dunno my sis ar?

No comments:

Post a Comment

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...