Pages

February 22, 2008

tak bertajuk

semalam balik keje aku g jln2 kat dataran merdeka.

sempat lg tuh lepak kt ctu.

bes gak.

tp syg kamera xde.hmm

arini mase lunch aku g kl sntral. derma darah.

dr kol 1.40 aku bratur, kol 3 bru siap. punye la lama nk tggu.huhu.

last aku derma darah thn lepas. kt sthn dh pn. bkn xsempat nk derma tp slalu xlepas.

aku rase dh lebih 6 kali kot aku failed derma darah.

aku pernah tipu berat, tp kantoi kt ujian hg lak.

klu doktor tnye aku dh mkn ke lum, aku ckp mkn dh.

tp msti kantoi gak sbb bp aku rendah.

pstu doktor halau aku balik.

slalu sgt la cmtu.

td pn seb bek lepas. kn aritu aku sakit, mkn ubat.
dia tnye bile last day aku amek dadah2 tu, pastu aku dok tgk je doktor tu kire brp hari aku masuk wad, bile dia agak2 xckup jari kaki ngn tangan dh kire, bru dia approved, so aku leh derma! skang berat aku dh berkurang kire2 350g.hehehe

ps: jgn tipu doktor nak2 time derma darah. dibuatnye korg pengsan kang aku xtau. td pn ade sorg mamat tu pengsan pas derma darah. terlentang kt lantai kl sentral. huhu

No comments:

Post a Comment

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...