Pages

March 25, 2008

so long min!!

arini kitorg g makan2, sbb min last day dah kat xybase nih.

ilang lg sorg.

huhu.

min, igt pesan aku nih.

jage diri elok2 kt tmpt org tuh.jln depan org lg tua jgn lupe tunduk hormat tau. klu brsalam ngn org tu cium tgn. gelak tu jgn kuat sgt, nnti makcik2 yg keje kt ctu rijek ko jd calon menantu. sengeh2 kerang busuk udah ler. jgn paw biskut org suke2 ati. tp klu diorg makan k-ef-si (kfc laa), jgn tggu. rembat je.huhu.

aku xde lak gmbr si min neh. aku ade gmbr ibu jari dia je dgn cincin di jari same mcm mama dia. gmbr lain bkn xde, tp sume gmbr dia tgh tido. gmbr ni je la paling berhemah yg aku ade.huhu.

so long!

6 comments:

  1. baiklaa kak long. trimas bagi nasihat. lepas neh blom tentu begitu mudah sekali ku nak sambar biskut coklat dari meja berdekatan huhu.

    ReplyDelete
  2. Kenapa tetiba tin biskut ku kosong! Min! wat did u do?

    ReplyDelete
  3. Min dah tak de kat situ? Chanteeeeek! Ha ha.

    ReplyDelete
  4. tibe2 sunyi la plak rase opis ni..

    o patut la sunyi.

    aku xpasang radio rupenye..!

    ReplyDelete
  5. erme! nak gula2! hehehe.... polo pon ok!

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...