April 14, 2008

meh nyanyi lagu anak ayam

anak la ayam,
anak ayam turun sebelas;
bambang dah xde, zakie dah blah,
tinggal la sembilan;

anak la ayam,
anak ayam turun la sembilan;
jai dah kuar, min dah resign,
tinggal la tujuh;

anak la ayam,
anak ayam turun la tujuh
ziela pon dah tender, short sorg lg developer,
tinggal la enam;

dari kiri yasmin si baju hijau, zila kontrol ayu, alin yang tengah duduk, sardo yang chayo2, zaid yang macam tak ready, nany yang tengah sengeh2, kasut-gombak yang tengah tengok kamera. muahahaha.

ps : budak ARB tggl ber-6 je skang. seb bek ade bdk AG-EG (yg wat electronic gomen tu, diorg la, ye ke?) mcm sapik, lica, raja, kam yang selalu menempel memeriahkan majlis.hehe.

10 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. mak su
    hmm, xckup korum. xleh main konda kondi.huhu.

    ReplyDelete
  4. anak la ayam.. ya a aw ya aww

    ReplyDelete
  5. uhuhhu..rileks ar..jgn sedih2..eheheh

    ReplyDelete
  6. azizulhafiz
    len kali singgah la lagi..

    ReplyDelete
  7. shafiq
    aku xsedey pon. nak2 pas panadol7eleben xde aku lg HEPI!

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...