July 22, 2009

mahu naik ke awan..

ada banyak benda-benda ajaib di dunia. ada juga perkara-perkara ajaib. ada juga ilmu-ilmu ajaib. dan ada juga orang-orang yang ajaib.

dan aku dalam perjalanan untuk melihat salah-satu benda ajaib yang berada paling dekat dengan aku. walaupun tidak tersenarai dalam perkara 7 benda ajaib dunia (mungkin kerana ia tidak dibina oleh makhluk asing), tapi aku tetap mahu ke sana.

harapnya, aku tidak menjadi orang ajaib di sana dek perkara-perkara ajaib kerana aku bukan mahu menuntut ilmu ajaib.

jika aku tidak kembali dalam masa 7 hari, anggap sahaja ini catitan terakhir dariku.
selamat tinggal.
noktah.






haha.

9 comments:

  1. Eleh, nak pergi Sipadan lah tu. Sipadan dapat vote utk 7 wonders kan?

    ReplyDelete
  2. murni
    seberang aje.

    jard the great
    ceet juge. hahaha

    noname
    ada juga sebuah gunung di sana. tapi aku xmo panjat. pancit. tengok aje.

    dd dudu
    sila minta kebenaran noname di atas

    ami
    aku takutkan air. jangan akat menyelam, terapung pun aku tak mampu.hah

    adib
    daripada g Yaohan, baik aku g gedung harian kat kuala pilah.

    pernah pergi?
    huh, pergi la!

    ReplyDelete
  3. 生活的趣味,在於享受生活的樂趣與學習~這些希望您會喜歡^^
    法拍
    白蟻
    保健食品
    隔熱紙
    高雄一日遊
    seo
    網路行銷
    MOTEL

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...