January 26, 2011

berapa bulan?

i.
lama xupdate blog. 26 hari di tahun baru, saya dah buat beberapa benda yang diluar kebiasaan. what a good start, heh!
ii.
sy rindu bf sy. saya suka rindu dia bila saya bosan (bila kat tivi xda cite nak tengok, bila xtau nak keluar g mana, bila sangap sorang2 kat rumah, bila xda keje dah, bila dah bosan ngadap fb. haha.) walaupun keje dia tangkap gambar, dan hobi saya ambek gambar, tpi saya jarang ada gambar berdua dengan dia. ini pun gambar paksa, pre raya kononnya. dan nasib baik ada erma (kembar saya, dia yang amekkan gambar) kalau x, haramlah xda gambo punye. tenkiu awk sebab sanggup datang time nak berbuka dah ni, pakai baju melayu sambil bawak sampin dan songkok tinggi utk bergambo. haha.

iii.
kan saya cakap saya buat beberapa benda di luar kebiasaan. saya attend short course (cuti sebulan dr keje, sy suke perasaan gigih stadi. rindu.)/ saya pi tengok bunga api kt klcc (kebiasaannya sy tido kol 10pm pada malam tahun baru, tp tahun ni gigih bukak mata tgk bunga api kt klcc. eksklusif! naik tgkt 45 kt the binjai, tgk bunga api dpn mata. xda serabut2 dgn org ramai2 kt bawah. cntek ok. dan klcc sgt gojes. gud thing about en. aizudin is that, he knows how much i admirer klcc. sy boleh tgk klcc sampai nganga. i never bored. thn ni jugak sy pegi tgk thaipusam. xpnah tgk pn. batu caves last jejak adalah hmm maybe 20 tahun lepas. dan saya ada beberapa gmbr yg sy suke. gmbr tu mungkin xcantek pada pandangan org lain, tp bg mata sy, mmg membanggakan. nnti sy tepek kt sini.haha.
iv.
dan saya xheran dengan trafik atau nuffnang. haha.

2 comments:

  1. As salam...dah tukar kasut baru ker?...lama x nampak !wakakaa

    ReplyDelete
  2. adam, aku tukar kasut. lama dh. tu lama xupdate.

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...