March 4, 2008

makan

makan..
makan..
makan..
makan..
borak..
makan lagi..(lauk spital ni)
makan dan makan lagi..
borak dan borak lagi..
dah licin?
dah jilat jari?
dah abes?
so ape lg?
kenyang perot mate pn ngantok..
tido la jwbnye..
zzzz..
zzz..

nk tgk ape lg? tamat dah.

ps: xde keje, xde subjek, xde objek nk citer.huhu.

3 comments:

  1. gambo mat jai tido ade tak? dia esek ckp ku makan tido makan tido je! (padahal mmg betul pong haha)

    ReplyDelete
  2. ala, jai xtido r. ko g surau xpnah ke nmpk dia tido kt ctu?klu da tolg tgkpkn pic dia, nnti aku uplodkn..

    ps: keje ko "paw" biskut org..

    ReplyDelete
  3. Oi! ooo... ini keja korang.. Aku tak tido laa time kerja... HUHU Kalau nak gambo aku makan byk la! haha

    ps : tapi gambo makan aku tak sebanyak gambo makan "Ad3ck"!

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...