April 1, 2008

farewell jai part i

arini lak last day panadol seben-eleben kt xybase ni.

sob3.

sedey aku.

so mcm bese la, farewell~muke3 kitorg msti la g mkn, n citer psl mkn ni wajib ada dlm setiap blog bdk2 opis aku. sharp 12.30 kitorg pon sebok2 kuar nk g mkn. oleh kerna tmpt mkn yg aku cadangkan sume nye mkn tepi jln, brumbungkan langit, berlantaikan jalan tar, kosi plastik, n meja lipat (ape kelas, pki cntek2 mkn tepi longkang~erk). maka kitorg pn g makan kt tmpt yg ada ekon.hehe.

dan inilah dia rombongan cik kiah yang ikut mase majlis berkhatan td-eh majlis perpisahan. untuk makluman,kasut-gombak xde dlm gmbr sbb jd tukang amek gmbr.sob3.

sbb gmbar aku xde kt pic yang atas (aku nk interframe gak), so aku taruk la pic aku kt bwh nih. yg sblah aku tu la panadol seben eleben.tp aku yg mane 1 ek. yg kanan ke yg kiri?erk~

esk, aman la idup aku kat opis ni. si zakie dh blah, min pon dh xde, skang burung murai sorg lg pon dh xde. tu sume2 tukang kay-poh+bz-bodi+paw-biskut. selamat.

ok la jai, sayonara la utk ko. nnti dpt kete baru jgn lupe dtg kt opis bwk kitorg g jln2. aku bg ko park free sblah "tut"-->kna tapis.. nk?huhu. jai, klu pasni ko tgk aku xupdate blog ke ape, ko fhm2 je la. tu maknenya dh kna block la tuh.huhuhu.

ps: jai, kt tmpt baru tu ko tnjuk macho sket heh?meoww!

4 comments:

  1. giler nyer berani si kasut ni mention nm tutttt..

    ReplyDelete
  2. WeH.... CepAt NyeR Ko UpdaTe BloG.... HuHuH...

    ReplyDelete
  3. ececece..welkam to da club blithegal..

    ReplyDelete
  4. giler ar gambar skandal..ahahaha..

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...