Pages

June 16, 2008

aku harap d oranje menang bergaya ke atas romania, n les bleus brhabis-habisan utk mengutip 3 mata bg menyingkirkan itali utk mara ke suku akhir..

keletang-keletung-keletang-keletung.

pagiku yang gelap terpaksa dicerahkan.

takde lain la tu, mesti mak ngan abah bertekak lagi.

bangkit dari bantal penuh peta, aku turun ke dapur.

"apa abah ni, pagi2 dah gaduh ngan mak.." kata aku sambil mengenyeh2 mata penuh tait~yaks.jijik!hahahaha.

"abah masak nasi lemak kukus la ngan mak. mak ko ni hah, terlajak garam dalam kuah tadi. tapi abah ejas dah.."

"apa lagi. pi basuh muka.. meh makan. panas2 sedap ni.." pelawa mak.

o bertekak pasal garam rupanya. cess.

sampai la ni, aku ada 1 formula yang masih relevan sampai skang.bila..

mak + abah + dapur + masak + gaduh = mesti ada benda sedap sedang menanti.

manyak syok la ini macam.

hahaha.





untuk abah

SELAMAT HARI BAPA

ps : aku suka oren, dan aku suka biru. antara oren dan biru, aku pilih oren. tapi kalau oren xda, aku amek biru. kalau 2-2 takde, aku naik bas. eh, apa kaitan??

4 comments:

  1. spain menunggu ayam "belanda" utk disembelih.. ekeke..

    ReplyDelete
  2. kalu 2-2 takde pilihlah penyubiru.haha..

    aku rasa orange akan bagi romania menang pasal taknak bagi france n italy masuk suku akhir.jelas dapat dilihat apabila orange tidak menurunkan kesebelasan utamanya.

    ReplyDelete
  3. mr penyubiru
    van basten nak bagi can kt pemain simpanan menunjukkan belang.

    kelakar plak rasanya, finalis world cup 2006 dan juara dunia terpaksa bertemu di peringkat kumpulan, dah la nasib tak tentu lagi. 2-2 pun leh gigit jari.

    huhuhu..

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...