June 18, 2008

candat sotong candat sotong..

lelong lelong.

kepada sesape yang rasa2 nak g candat sotong, sila tinggalkan komen anda.

ini perkara serius, bukan main2.urgent ni.

terbuka. tempat terhad.

tarikh : 21 june (jumaat malam) - 23 june (isnin)..

xckup orang ni..

tolong..!

ada lg 4 tmpt ksong..




18 comments:

  1. Jangan harap aku nak ikut.

    ReplyDelete
  2. ayie
    tentulah di negeri cantik budaya menarik.. teranung.hehe

    jom ikut aku jom..ko ajak la member2 ko kat kastam tu. ada 4 lagi tmpt kosong.

    jom..!

    ko nak ajak ayah ko pon leh..

    ReplyDelete
  3. sama melawat2 melihat kasut gombak punya blog..
    eh ada aktiviti candat sotong ke?
    mcm menarik je..
    btw salam kenal ya.

    ReplyDelete
  4. kat mana tu ya?

    ada life jacket tak? hehehe..
    ------------------------------------
    wadoiiii...opis dekat blah sana ka...
    XYBASE ka??

    che' dok tang permai nuu..

    ReplyDelete
  5. yuran bape inggit ni?
    tapi tarikh tu gua ada sessi rockin'. kalau tak aku roger je.
    maka gudlaklah mencandat sotong.
    nanti ada sotong-sotong lebih, sila poslaju kat gua.

    ReplyDelete
  6. bash
    ceh, ko msti keje ngn YXBASE gak. tp aku mcm xcam muke je..atau ko serumah ngn bdk XYBASE?

    candat kt trg, life jacket ada, sies ke nk ni? offer ni akn tutup pagi esk kol 10 pagi.



    kumprix
    ko klu nk g trg candat sorong leh. klu rockin'2 hj hadi xbagi. ha ha ha

    ReplyDelete
  7. ayie
    aku anto emel kt ko, awat xreply?
    aku sekeh kang.. ko nk ikut x?

    ReplyDelete
  8. Aku tak kira, nak cakap gak lagi. Aku taknak ikut!

    ReplyDelete
  9. hehhe..tak ah..aku keja kat TMS Kelana Jaya nuu..

    nope aku dok umah sndiri je.. ada ja kawan2 aku xybase sana..

    tganu..uiiik jauhnya..xpa trima kaseh ja.

    ReplyDelete
  10. ami
    seb bek ko bgtau awal2 ko taknak gi.

    sebab aku MEMANG taknak ajak ko pon.

    ha ha ha

    bash
    seb bek xstory panjang2 lg..huhu.

    ReplyDelete
  11. candat sotong?? wah bestnyer! bestnyer! aku taknak ikut sorang bleh? hehe..

    ReplyDelete
  12. byknye yg xnk ikut.. waaa...sgt sedih. for more detail korg leh tgk kt blog aku. de aku copy n paste tentatif die. antara yg best:
    1. leh kenal ngn aku gak,ehe...
    2. murah oooo...
    3. pginapan FREE
    4. dah tentu xde peluang cmni lg.
    5. sbb sgt BESTTTT...

    ReplyDelete
  13. mr penyubiru
    cik penyu xnk ke g jmpa sahabat handai di trg?sob3..

    so skang yg x pegi
    1)ami
    2)mr penyubiru

    ijan baik
    ijan, aku tgh cari geng ni.sob2..

    ad3ck
    blah, bkn ke td aku call ko dh?
    aku ajak g trg, ko sebok ajak g sabak bernam.

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...