June 2, 2008

london yang menggamit

masa:7 pagi.
lokasi:satu tempat di london.

rindu pada london.

rindu pada kesibukan kotanya.

rindu pada kesesakan tube dan DLR.

rindu pada hyde park.

rindu sangat.

sudah lama tak ku jejakkan kaki ke kota itu

sungguh tak ku sangka

semalam aku masih di kuala lumpur

dan

hari ini

jeng jeng jeng

rindu ku akan terubat

tapi

bila aku celikkan mata

huh,

aku masih di kuala lumpur rupanya.

ceh.

ps: segala cerita adalah rekaan semata-mata dan bergantung kepada kehendak penulis untuk menulis apa yang dia suka dan dirasakan releven dengan angan-anganya sekarang. kredit juga untuk pemilik gambar (suka-suka hati je aku gugel gambar tu),aku pun paste kat sini.wah, terlebih sudah!)

10 comments:

  1. rajin giler ko tukar template
    uhuhuh..

    ReplyDelete
  2. Tulisan pink bikin aku pening.

    ReplyDelete
  3. ami
    aku xnak biru.

    nanti sama macam kota biru ko.

    biru.

    kotak.

    kulit.

    buku.

    erk~

    ReplyDelete
  4. jom lepak minum2.. lame tak gossip2 ngn ko.. eheh?

    ReplyDelete
  5. pakcik malu tp mahu
    ceh, men tukar2 nick plak.

    sengal la ko.

    poyo.

    stokin busuk.

    ReplyDelete
  6. ku pong nak rindu laa gak.

    rindu kat sabak bernam ehehe.

    ReplyDelete
  7. haha.. tak habis2 kutuk stokin aku.. kecik hati i..
    owh.. aku baru lepas gi kenduri kawen member kat sabak bernam.. kat tepi2 jalan ada jual siput menterang.. tp tak sempat nk usha dekat.. sedap ker?

    ReplyDelete
  8. ad3ck
    ko xrindu sama tgkt 12??

    pakcik mahu tp malu
    ape hal lak tnye psl siput menterang ni?kuih siput aku tau la.

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...