June 9, 2008

molly bujang kembali.

molly bersalin lagi

tapi sayang,

anaknya kematian.

walaupun hospital kerajaan berleluasa di setiap pelusuk daerah

molly masih memilih untuk bersalin di rumah.

aku : molly, lenkali jangan bersalin kat rumah ya..nanti baby molly mati lagi. pi bersalin kat hospital gomen tu, bukan mahal pon. gomen kan bagi subsidi banyak..perubatan percuma la katakan..

molly : meoww...(tanda angguk)

aku : dan tolong jangan bersalin dalam almari mak aku lagi..!jenuh aku nak membasuh.










dan molly~tanpa pantang 40 hari, xyah pun bertungku, xyah pun berbengkung,

melangkah keluar dengan catwalknya mencari laki baru.

alahai,

senangnya hidup..

*~meoww..~*


ni la wajah kesayangan mak aku- molly. pengganti aku sejak aku duduk diperantauan. mak aku, gantikan aku ngn kucing..??huh, ini tarak adil..!




11 comments:

  1. comelnyer meow ko.. meh aku tarik tinge dier..

    ReplyDelete
  2. Mujur la kena ganti dengan kucing. Kalau mak kau ganti dengan biawak? Ades...scary.

    ReplyDelete
  3. pakcik poyo
    ko tarik tinge dia nnti jadi panjang mcm tinge arnab.

    ReplyDelete
  4. ami
    biawak?eii..

    blakang umah mak aku bnyk biawak. mak aku bela mcm bela ayam je.

    hahahaha..

    ReplyDelete
  5. ko setaraf kucing d mata ibu mu? Dah naek taraf nampak... dulu setaraf biawak jer.. hehehehe

    ReplyDelete
  6. panadol-7-eleben
    ceh, sngguh xberinsuran mulut ko yek..

    pakcik poyo
    bkn..sbb xde poket ajaib.

    ReplyDelete
  7. nampak macam penat kucing tuh. tuh baru lepas beranak ke, baru lepas ehem2?

    ReplyDelete
  8. ad3ck
    ehem2?ape tuh?

    ko sakit tekak ae..

    oic

    ReplyDelete
  9. tok rimau
    erk~

    gile r tok rimau singgah kt blog aku.

    otai tu.

    tenkiu2 for the idea.

    xnk bg dia pil perancang, sbb dia smpi skang xde anak. nnti dia sangap.hahaha.

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...