July 3, 2008

hadiah yang mungkin dipulangkan

birthday aku hujung bulan ni.

dan aku dah dapat hadiah birthday aku.

benda yang paling aku nak..

DSLR.

aku dapat canon lak tu.

aku masih xpercaya yang benda tu ada dalam tangan aku.

tapi aku mungkin akan pulangkan balik kat orang yang bagi kat aku.

aku tak dapat terima.

tiap2 malam aku fikir ada perompak akan masuk umah aku dan curi kamera tu.

hehe.

xpe la,

aku pulangkan balik.

for now, i'll stick with my Sony T-2.

16 comments:

  1. kalau ko tak leh terima, pulangkan balik kat aku.

    pulangkan esok eh.

    ReplyDelete
  2. "hadiah yang mungkin dipulangkan"

    MUNGKIN ek..mungkin tidakk..

    ReplyDelete
  3. Susah payah aku kumpul duit nak kasi ko hadiah tu.

    ReplyDelete
  4. kenapa nak pulang balik?
    macam cantik je..

    ReplyDelete
  5. ad3ck
    o, ko ke yg bg?

    xpe2, nnti aku pulangkn kt ko.

    pulangkan buku lima.

    nk?

    ayie
    hmm..

    nu3k
    hehe..mungkin. 50-50.

    ami
    ala, aku xbrani la nk simpan. huhu. aku pulangkn heh..

    ladysheqa
    hye..
    kenapa nk pulang balik?
    sbb..sbb..sbb.. tet..

    ReplyDelete
  6. Kasut,
    ko x nak ker? Mcm tue pulang balik le kat aku. Nati aku kasi yg Nikon laks. Canon ko x suka upernya ek. Okies le mcm tue. Aku amik balik. Next year aku kasi yg lelain laks.
    Ok?

    ReplyDelete
  7. "hadiah yang mungkin dipulangkan"

    hmm..ko dapat hadiah tu masa mimpi,so bila ko terjaga,hadiah tu hilang.

    tu firasat aku la.

    ReplyDelete
  8. ada apa bleh aku bantu supaya ko bleh terus simpan kamera tuh???

    ReplyDelete
  9. eh... bukan ke kamera tu sebenarnya hadiah beday aku? tapi orang salah antar kat ko... uish...mistaken identity betulll... bak balikkk!..

    ReplyDelete
  10. garb ina
    aku bkn xsuke hadiah tu. tp lenkali bg la lens skali.huhu.

    mr penyubiru
    bila aku bangun, kamera tu ada lg sblah aku. maknanya, bukan mimpi. hmmm..

    13 may
    hmm, ko leh tolg belikn lens.

    nani
    o,hadiah ko ye?patutlah kat hadiah tu ada tulis utk nani-ehem~ wrapper tu je tau ada tulis nama ko. nnti aku bg wrapper tu k.

    ReplyDelete
  11. aku yang kayoooooJuly 7, 2008 at 11:10 AM

    mek, simpan ajo kamera tuuu.
    amik jangan tak amik, kalo tak, cemana kita nak pi berpoyoan beramai2 mengambil gambar sekalian alam?

    ReplyDelete
  12. aku yang kayooooo

    kayoo..

    poyoo..

    huh. dari ooo itu dah ku tau sape identiti kamoo.

    hehe.

    ReplyDelete
  13. pulang kan jer balik...kalau tidak nanti aku jeles...ko ada...aku tak de..baik dua-dua takder... this is not win-win situation kay! mak aih! emo plak!

    ReplyDelete
  14. sarakokohani
    pndai la ko. klu aku xde kamera tu, nnti sape nk tgkp2 gmbr ko?huhu.

    ReplyDelete
  15. macma kenal kan
    oh
    anda dari facebook right?

    er.
    kenapa nak pulangkan camera tu?
    haritu ckp mau dslr kan?

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...