November 27, 2008

Salam @ Kemboja

aku ada misi.








tata.

21 comments:

  1. Tu tiket balik kampung kan? Kampung kau kat Cambodia kan? Tak sangka kat Cambodia pun ada negeri nama Terengganu.

    ReplyDelete
  2. Wah...team artis dah nak bertolak pegi besok...semuga misi kamu semua berjaya sebelum ku pergi kesana 2 minggu lagi... tolong jangan tinggalkan banyak keje kat kitorang okay...hehehe

    ReplyDelete
  3. jard the great
    a'a.. ala, kemboja tu kt belakang air terjun sg gabai je. haha

    ami
    bkn kt cambodia ada kg nama trg, tp kt trg ada negara kemboja.fhm??

    sarakokohani
    aish, klu xkeluar dlm tv aku xtau la. busuk2 dpt masuk sinar harian pn jadi la. haha

    ayie
    ok my dear.. uwek. haha

    ReplyDelete
  4. Oi, kasut baru bintik putih tuh hape?
    Eh, balik nanti bawakkan aku cenderahati (skema gila ayat nih). Mantap?

    ReplyDelete
  5. ami
    jgn kata cenderahati, aku bawak cenderawasih lagi tau.

    ReplyDelete
  6. ayie
    ngee..xyah la ko nk nganga2 mulut. masuk lalat.

    panadol7e
    aku mmg dah ucapkan babai lama dah kt ko..hah

    ReplyDelete
  7. ammvoiii, jauhnyerrr kemboja tewww..

    ReplyDelete
  8. macik, semoga ko masuk tv hehehhh.
    tv9 kan kan?

    juge jangang lupa amik gambar bebanyak wokeh.
    selamattttttt...

    ReplyDelete
  9. en me
    xjauh pun kemboja tu. kg sebelah jer. =P

    jehang
    kekgi aku amek la gambor banyok2. huh, dok dapak masuk tv9, busuk2 masuk sinar harian pon ok dah. hahaha..

    ReplyDelete
  10. salam... cemana ek nak join salam?

    ReplyDelete
  11. erme aku muncik sama ko.. (jeles nih).. sbb masuk tv.. kan ke cite2 aku ngan karem nk masuk tv.. aaaa.. takat masuk majalah je aku ni.. aku nk masuk tv weiii.. ko ade tak contact depa.. nnt promot lah aku eh (wah!! ayat desperate.. apekah!!!)

    ReplyDelete
  12. harap ko dapat pulang ke mesia dgn selamat. aku tak mau dgr ade anak gadis mesia dijadikan anak angkat angelina jolie kerna dia ingat ko org kemboja lak.haha..

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...