December 4, 2008

Cintaku tertinggal di Kemboja..

*update : laporan Bernama klik BERNAMA FOTOWEB

Alhamdullillah, pasukan pertama dan kedua rombongan Yayasan Salam Malaysia yang disertai oleh sukarelawan Yayasan Salam Malaysia dan wakil media untuk misi kemanusiaan Kemboja telah selamat tiba di Malaysia pada jam 8.00 malam, 3 Disember 2008.

Untuk episod pengenalan, sila lah ke blog Datuk Ahmad A.Talib, seorang wartawan hebat dan pemegang amanah bagi Yayasan Salam Malaysia yang turut mengikuti misi ini.

Pasukan ketiga pula akan berangkat ke Phnom Penh pada 7hb Disember 2008, untuk melakukan ibadat Korban di sana. Sebanyak 40 ekor lembu akan dikorbankan dan akan diagihakan kepada 3,000 penduduk Islam di Tropengbeang, Tanaksawai dan Praksandai di wilayah Kratie Kemboja.








Untuk cerita selanjutnya dari aku, tunggu..

ps : tetiba je aku rasa ayat aku skema. ahaks..!

6 comments:

  1. Kasut,
    berdebor2 lak ku nak gi sana... cemana la keadaannye yek... minggu neh rase nak makan sedap2 jer pasal kat sana nanti makanannye tak kena selera kite yek? ni mungkin waktu yg baik utk ku berdiet...

    ReplyDelete
  2. ko dah berubah sejak citer pasal kemboja neh. kena minum kopi hai peng ni tuk pulihkan semangat ko kembali.haha..

    ReplyDelete
  3. k slm kat kobau yerrrr ;)

    ReplyDelete
  4. Aku nak tuntut buah tangan ni..

    ReplyDelete
  5. sarakokohani
    aku rasa tang g kg tu xyah berdebor2. tp tang korg nk g siem reap aku risau. huhu.

    mr penyubiru
    aku nok balik minung haipeng la raye nih..

    jehan
    kat cna xde kobau jah oii..

    ami
    hulur la tgn..

    ijan baik
    selamat, selamat..

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...