March 23, 2009

aku rasa AF memang masih relevan dengan hidup aku..

hah. ni untuk kamu2. diambil dari blog ayor lemuju. dia organizer kot. hahaha

Perhimpunan 1 juta Rakyat membantah pengajaran Bahasa Inggeris dalam Bahasa Inggeris

TUJUAN: MENYERAHKAN MEMORANDUM KEPADA YDP AGONG
TARIKH: 1 EPREL 2009
TEMPAT: SEGIEMPAT SAMA ATASBANDAR DAMANSARA

ATURCARA:
8:00 pagi - mula berhimpun
9:00 pagi - ucapan penaja (kopi janda dan losyen kacip fatimah)
9:05 pagi - ucapan berapi-api pemimpin parti siasah haluan kiri untuk meniup api semangat dan menghasut para penunjuk perasaan
9:50 pagi - mula berarak ke Kuala Lumpur untuk menyebabkan kesesakan lalulintas dan mengganggu perniagaan
9:55 pagi - tidak mengendahkan amaran polis dan terus merempuh penghadang polis
10:00 pagi - mengelak daripada terkena balingan bom asap dan tembakan air campur kimia
11:00 pagi - kalau tidak tahan lari untuk berlindung di masjid atau surau yang berdekatan
12:00 tengah hari - sidang akhbar pemimpin untuk menyatakan bantahan terhadap tindakan kejam polis ala zionis, umumkan jumlah kehadiran "rakyat" yang melebihi jangkaan, iaitu 30,000 walaupun yang hadir sebenarnya hanya 2,000 orang

Kempen ini boleh juga diberi nama: Perhimpunan 1 juta Rakyat Menyokong Pengajarang Bahasa Inggeris dalam Bahasa Melayu.

Objektif: menggagalkan Wawasan 2020

HA HA HA.
tolong jangan ambil serius perkara perhimpunan ini okeh. anggap sahaja untuk hiburan ari isnin.

5 comments:

  1. jard
    ko mesti berkobar2 nk g perhimpunan tu kan? aish..

    ReplyDelete
  2. amvoi.... baca tajuk pun sudah sungguh penin, lagi pula nak cari kalendar bulan eprel...maksu dah belek 12 kali! tapi tak jumpa itu bulan. how to join?

    ReplyDelete
  3. ahhahaa..

    yerp...kawan die dr utm..
    junior..hihii..

    oh yer..link blog tanpa kebenaran..boleh yerk..hihii.
    lama doh baca kasut-gombak benarnya.. mula2 baca masa kasut-gombak sakit dulu(kak erma kabo)..(O_o)

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...