March 25, 2009

kat pantri aku ada teh cap celup.

pagi yang indah.
walaupun pagi2 aku dikacau oleh kawan aku yang-
"emi, aku ada projek ni. ada font cantek2 x? emel kat aku buleh?"
pukul 7 pagi ko call aku semata-mata nak dapakan font? mmg emergency gile la tuh.

oh, aku xsuke sangat orang call aku pagi2. sebab :
1- aku mamai - kadar ketepuan mimpi yang masih tinggi.
2- kena kontrol air liur.yaks.
3- kantoi aku subuh gajah la. hahaha

tapi sies la,
pagi ni indah.
langit sangat biru.
awan sangat putih.
pastu kat telinga plak mendayu2 suara faizal tahir nyanyikan lagu 'aku punya kamu'
berbunga jiwa,
cukup buat aku tersenyum.
permulaan hari yang baik.
jadi tugas korang, jangan spoilkan hari aku yang indah ok.
bukan setiap hari aku bermula dengan baik.
janji?

9 comments:

  1. moga hari mu kekal baik smpi mlm...
    errkk.. comel ar kuching tu... =p =p

    ReplyDelete
  2. saya menumpang bace blog anda...
    bes....

    ReplyDelete
  3. haih... pegi tengok belong udara panas dok ajok aku pon..

    gini bukan saing namanya.....

    ReplyDelete
  4. jard the great
    kucing tu merempat kt warung tepi jalan. aku igt nk amek, nk bg hadiah kt ko.

    nona
    thx nona. mmg sdp, sbb dh jampi2, letak tangkal ngn mandi bunga.

    uncle dol
    doh mu dengor mane citer ni? mu napok aku dinung ke? demmit, bukang nok tegor aku. huh. kate aku plok gong. bayer mu nih.

    ReplyDelete
  5. mood aku pon cam ko arinih erme..selalu hari jumaat jer aku rase camneh..hehe..

    ReplyDelete
  6. ko baca tak emel aku pagi2 tuh?

    ReplyDelete
  7. salam... tuan tulis... tumpang promote tee-shirt ya... =)

    T-Shirt Kenangan PERISTIWA PERDANA BULAN MAC

    (1) T-SHIRT ANTI PPSMI ( RM30 termasuk biaya pos )

    (2) T-SHIRT JANGAN BUNUH BAHASA IBUNDA ( RM25 termasuk biaya pos )

    (3) T-SHIRT SIDANG TERGEMPAR DUN PERAK ( RM25 termasuk biaya pos )

    (4) T-SHIRT KERANDA 152 ( RM25 termasuk biaya pos )

    http://lantera-jiwa.blogspot.com/2009/03/t-shirt-kenangan-peristiwa-perdana.html

    ReplyDelete
  8. kareem
    bagus la ko hepi arini. tp lmbt lg jumaat. lg sehari. huh, lamanya. haha

    13may
    emel banjir?o, emel hidup main2 tarik nafas tu? hmmmmmmmmmmm.. aku kuar je ofis aku leh bernafas dgn senang. hehehe.

    nona
    hah, pndai pn.

    lanterajiwa
    ckup la aku dh kena sedut ngn gas pemedih mata. ko nk jual tiset plak> aduyai.

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...