Pages

March 17, 2009

awak rasa saya jual mahal?

aku tau aku tak popular.
blog aku xfemes pun.
komen pun sikit2 je.
dan kekadang kawan-kawan yang komen tu budak2 sekelas dulu.
keep in touch kata orang.
follower pun ada sikit, dan mungkin mereka follow blog aku dengan harapan aku follow blog diorang.
memang kalau ramai follower buat kita rasa macam best.
rasa fofuler.
rasa macam mantap la.
sesekali timbul rasa riak.
"orang follow blog aku, mungkin sebab blog aku best..'"
ntah.
macam2 cara orang buat untuk tambah trafik ke blog memasing.
kekadang tanda apresiasi, bagi anugerah.
blogger paling baik hati,
blog paling best,
blog paling cun.
hati orang, lain-lain.
hati korang, lain-lain.
mana aku tahu kamu rasa cmne bila kamu follow blog orang.
mana aku tahu apa niat kamu tinggalkan jejak kat blog orang.
atau apa harapan kamu bila kamu pos komen dekat blog orang.
mana aku tau apa kamu rasa bila orang bagi kamu anugerah?
aku xsuka sangat bloghopping,
aku xsuka sangat tinggal komen.
aku mungkin baca blog kamu,
tapi aku xminat nak tinggal jejak.
almaklumlah, kasut aku buruk.
kasut aku kotor.
bila aku punya masa, aku baca la blog korang.
ada yang aku baca sekadar sebelah mata.
ada yang aku baca sambil pejam mata.
ada yang aku baca sepenuh hati.
ada la sesekali aku tinggalkan komen,
tu pun bila aku nak kamu komen blog aku (hahaha)
aku juga sekadar punya hubungan di ruang siber dengan kamu.
mungkin cukup setakat itu.
senang cerita, aku dah penat nak handle kamu2 yang penuh kegilaan itu.
cukup la dengan aku baca entri kamu-kamu.
aku x mahu memanjangkannya melepasi sempadan jalur lebar itu.
kerana dunia aku dah cukup gila di luar sana.

apa kejadah aku cakap camni harini?

oh.
aku dah letak shoutbox, rajin2 la kamu tinggalkan mesej ya? tu je sebenarnya aku nak cakap. hahaha.tapi aku xmengharap sangat kamu akan tinggalkan pesanan. shoutbox tu pun aku letak atas permintaan Sarip (bukan seorang blogger)

"dol, letak la bnda leh jerit2 tu.senang aku nak kumen.."

maka aku buat la. bukan apa, bimbang dia merajuk sampai ke negara China. orang2 kepala botak ni nampak je cam brutal, tapi hati kecik je sebenarnya. satu lagi, walaupun namanya shoutmix, kamu xperlu jerit.bukan budaya orang timur. dan aku mencari ami. mana dia?

ikhlas,
aku yang sengal otak pada hari ini.

ps : terima kasih kepada kamu-kamu yang baca blog ni. terima kasih kepada kamu-kamu yang follow blog ini. terima kasih kepada kamu-kamu yang komen di blog ini. jika ada antara kamu yang rasa jatuh cinta dengan aku (baik lelaki atau perempuan) simpan sahaja hasrat itu kerana aku BELUM berpunya (apekah, hahahaha)

12 comments:

  1. hahahah

    emi, aku suka tglkan komen d blog ko, sbb bagi aku, kesah2 ko besh! yang pegi vietnam tu sume.. aku sukeeeee hehehe

    ReplyDelete
  2. hehee

    erme, aku x suke tggl komen kat blog kamu. tapi aku tgglkan jugak sbb menjaga hati kawan2... hahaa!

    ReplyDelete
  3. aku suka blog ini dan akan sentiasa support (bila aku free) kerana memfofulerkan gombak. idup gombak! haha.

    my opinion, blog ni menarik cik kasot (serius).

    ReplyDelete
  4. mun-e
    erk~ susah tau nk hidup to the fullest. ngeeee

    uncle dol
    huh, ni kwn dunia akhirat ni. hai peng seround!

    benrauf
    ko org gombak ke?sori la tumpang glamer gombak.

    ReplyDelete
  5. blog si kasut busuk ni memang sesuai utk dijadikan tatapan ketika stress dan mereng sekejap.. - testimonial Encik K dari Kajang

    ReplyDelete
  6. erk.. sungguh best entry ni hak3..

    sy x kenal kamu, kamu pun x kenal saye.. apekahhh? hehe..

    sy suke lalu kat blog2 org
    sy syke singgah2 kat blog org wakaka
    n sy sgt suka tinggal jejak kat blog yg saye suke je :)

    >> peace <<

    ReplyDelete
  7. ayie
    dh mereng, makin mereng la pasni. haha, tenkiu mr K, ko mmg setia di sisi. hahahahahahahahaha.

    ps : kasut aku busuk sbb stokin tuh busuk. eiiiii, busuk!

    panadol7e
    ngak ape2.. ko xpnah open table sejak ko ada city.

    ieza
    ko suke lalu2 ek? luas sgt la dunia siber ni. jenuh berjalan. kan?

    ReplyDelete
  8. tapi ese tau ekau datang ke blog ese..hehehehe..
    bleh trace..
    walau kasut mu kasut gombak..
    time kasih sudi ebrtandang ke 1001MaLaM

    ReplyDelete
  9. aku baru start hari ni nak jd follower ko :P

    ReplyDelete
  10. oyaa hidup gombak-the-kasutt! ;p
    ade byk sbb kalau aku mengeblog nih.

    sebab aku meng-usha blog inih adalah kerana nak jadi seorang goblok yang berjaye (wink2x)

    cess karut!..aku sangat menanti more of ur pictures actually. tp nampaknye x banyak pn yg kau upload(nada kecewa)


    peace peace

    ReplyDelete
  11. salamz..aku pn lbh suka jd pemerhati.. =D

    tp aku tinggalkan jejak hari ni, sbb aku rsa aku perlu.. even aku xtau ko sapa, laki ke pompuan, and bru baca 2 entry ko.. heheh
    bg aku ko jujur~

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...