March 12, 2009

yay, leh buat medic!

alhamdulillah.
adik perempuan aku dapat 10A.
9A1, 1A2.



seb bek dia x mengikut kecemerlangan kakak dia-->aku le tu. kalu ikut aku, huh mesti hidup dia jadi cam aku la. xberapa nak jadi. hahahaha.

13 comments:

  1. fuh. terer siot.

    wish congratz kat die. ;).

    ReplyDelete
  2. rezeki di tangan tuhan. wpun ko tak mengikut kecemerlangan adik ko, tak semestinya tak berapa nak jadi. yg penting ko tau apa yg ko buat.

    ReplyDelete
  3. Tahniah tuk adik ko. Tahniah tuk ko jugak.

    Cekgu add math aku penah cakap, pelajaran hanya panduan, yang penting ko ble jadi 'orang' tak suatu hari nanti... huhhh! besar maknanya jadi ORANG tu...

    ReplyDelete
  4. walawei...bagus...
    tahniah tuk dia...

    ReplyDelete
  5. whoaa!!! hebat ler!

    tahniah kat adik tu :)

    ReplyDelete
  6. pemberitahuan,

    yatie, pemilik blog ini -> http://yatielifejourney.blogspot.com/

    mau detail pemenang.

    thanks.

    ReplyDelete
  7. pandangdenganmatahati
    okes.

    mr penyubiru
    aku x folo adik aku la? huh, masa aku SPM adik aku UPSR pn x lg. kihkihkih

    nani
    mekaseh2.

    siapa.aku.shah
    5hb free x??

    maksu
    okes maksu

    mr penyubiru
    sy putar lagi halim!
    hadiah pebenda ni?

    ReplyDelete
  8. siapa.aku.shah
    5hb.. hehe.4hb dh ada OP.xtau dia ok x klu bwk org tag2 ni, aritu dia mcm jenis rimas je klu ramai sgt. hehehe.

    ReplyDelete
  9. 5hb boleh...4hb pun boleh...ko contact aku la pape hal pun..

    ReplyDelete
  10. semuga adik ko menjadi seorang orang bukan Orang2...

    ReplyDelete
  11. tahniah!!! kim salam kat adik ko

    ReplyDelete
  12. then yg lelaki dpt berape??

    citer tergantung

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...