March 12, 2009

the girl who can't be moved

arini result SPM keluar.
aku tunggu dengan penuh debar ni,
aku ada 2 orang adik yang amek SPM tahun lepas.
adik kembar aku la.

sorang lelaki, sorang perempuan.
sebab diorang ni kembar x seiras, kepala otak pun x selevel.
aku x mengharap sangat kat adik lelaki aku tuh.
harap BM dia lulus, cukup lah.
kalau yang perempuan tu,
aku harap dia x meneruskan kecemerlangan macam aku, cukup2 makan aje.
haha
aku harap dia dapat straight A's la.
tapi aku xnk dia kecewa sangat kalau x dapat semua A.
aku mimpi semalam dia dapat 8A je,
result sama sebijik macam percubaan dia aritu.
lebur harapan nak apply medic.
haha.
seb bek mimpi.
so aku menunggu penuh debar ni.

result leh amek kol bape ek?

2 comments:

  1. ekau pulak yg berdobar2 eh?

    ReplyDelete
  2. oh adik ko pun kembar ke mcm ko? ke adik badik ko memang sume kembar? huhu

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...