April 10, 2009

ini tiada kaitan dengan kabinet baru.

kepada kamu semua yang baik-baik belaka.

jemput datang ke amcorp mall bermula hari ini (jumaat) hingga ke ahad, kerana kami (yayasan salam malaysia) dan rakan-rakan NGO lain akan berjual-jualan. pelbagai barangan boleh didapati seperti buku, pakaian dan aksesori, cd etc.

datanglah bersama teman wanita/ teman lelaki anda kerana orang-orang yang kool dan romantis memang akan ke sana. mamat khalid misalnya. haha.

peluang untuk anda beramal dan memberatkan bahu kanan.
gerai kami dibuka pada :
jumaat-ahad
10 april - 12 april 2009
10pagi-7.00 malam (atau 10 malam??).
amcorp mall, petaling jaya
(sebelah federal highway tu, exit jalan utara)

oh ye, satu lagi. belajarlah menggunakan pengangkutan awam. amcorp mall juga boleh diakses dengan mudahnya menggunakan sistem transit ringan aliran kelana jaya. sila turun di stesen taman jaya. jika anda masih belum nampak kelibat amcorp mall, maknanya anda mungkin boleh hidup 3 jumaat sahaja lagi.

hahaha.
datang ya? aku juga akan berada di sana.

7 comments:

  1. aku tak dapat nak pergi la. komitmen keje. tapi aku tolong war² kat blog carca marba aku.

    ReplyDelete
  2. ade pc fair hujung minggu nih...err.. errr..

    mcm nak dtg.. nnt ko yg mana satu ek?? hehehe...

    ReplyDelete
  3. mr penyubiru
    ko kena dtg. ko kn tukang rasmi. sape nk potong riben klu ko xda?

    aku jugak.

    jard the great
    ala, dr angkasapuri tu sejengkal je g amcorp. ko dtg amcrop, stakat ngn salam tgn ngn aku dh la. nk kenal aku? hmm, ko cari je budak pakai tiset salam ngn pakai kasut paling kool. hehe. tu la aku.

    ReplyDelete
  4. hmm... ader brang jenama apa ek? tak penah pergi amcorp nih...

    ReplyDelete
  5. aper kejadahnyer yg berlaku di sana nanti? exhibition? karnival? celebration? or jual2 biase je?

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...