April 6, 2009

jadi calon tapi diri sendiri tak daftar pemilih.. aduyai.

alhamdulillah.
kawan-kawan aku semua dah selamat kembali ke tanah air.
zehan dan kak alisah dah selamat kembali dari menunaikan ibadah umrah.
arip, fifi, ina, kareem, zam, elly, fait dan syuk dah kembali dari HK dan China.
rejab, nik, aniza, sham, sam, sarah, diana, ida selamat kembali dari Temasek (kes dengki ngan budak2 g China)
alhamdulillah,
semua telah selamat pulang dari kelaut.
1 benda je pun yang buat aku beria tunggu kepulangan diorang neh.









aku nak souvenir!!!!!!!!

ps : dan aku tau pasni derang sume ikat perut. lmbt lagi gaji neh! hahahahahaha

7 comments:

  1. aiii... buah tangan je ke ?

    ReplyDelete
  2. aku yang ada kurmaApril 7, 2009 at 2:49 AM

    aku throw partay kurma sabtu ni dekat amcorp mall. ada bran?

    pastu mabuk kurma.hahaha.

    ReplyDelete
  3. benrauf
    calon suami.. haha

    nani
    kite tggu je la nani ek..

    ie3za
    ckup la.. kang aku mintak miki mouse kt disneyland x mampu derang bg.

    awan>
    ckup apa yg derang nk bg.. bg penumbuk aku x trima. haha

    aku yang ada kurma
    ala beb, gua xmkn kurma la.. prune xda? hehehe

    ReplyDelete
  4. kirim sebenir gak. mintak dorang. cakap aku nak. nnt ko bagi tau. jgn lupa.

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...