April 23, 2009

khamis : pasar malam belakang rumah

aku tengah makan kuih yang agak rare.








kuih siput.
ye la..
mana nak cari selain di jual kat kantin sekolah ngan masa hari raya?

ps : petang ni aku mau pekena nasi kandar kayu kat SS2! huh gile heaven. nasi beriyani+ kuah campur + ayam potong-potong + kanja (ke ganja??).. giler, kecur dah air liur aku. mengidam!

10 comments:

  1. kuih siput?
    yg mana? kecik2 mcm krepek btk siput tu ke?

    ReplyDelete
  2. rare ke kuih siput tu?
    macam koman je. hehe

    ReplyDelete
  3. yess.. caya lah.. kasutGOmbak nk belanjer.. ;)

    ReplyDelete
  4. kuih siput???

    mcm mana rupa kuih siput huhu

    len kali ambik pic sekali hehehe ;)

    ReplyDelete
  5. siapa.aku.shah
    lor, xckp awl2.. lenkali..

    jardthegreate
    yap..

    momentinlife
    hah,kuih kecik tu.tp bkn kerepek. bentuk siput. xkn bentuk kaki ayam.tu dh jadi lain

    adib
    rare bai.. ko tgk, ada yg xtau kuih siput tu ape..mungkin juga depa panggil nama lain spt kuih kembang semangkuk.

    hah?

    ayie
    dtg umah!amek kopok. heh?

    ieza
    ni biaq pi xtau nih.. anda sies?

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...