May 20, 2009

keluar dari ibu kota lagi

2-2 gi terengganu.
2-2 gi pulau.
2-2 g hari khamis.
2-2 balik KL hari ahad.
agenda sutun-sutun ada jugak..
tapi redang ngan perhentian tu jauh bai..
jeti pun lain-lain tau.
so awak,




kita jumpa kat KL dah la.
**kasut-gombak bersama geng-geng satu lagi akan mengikuti ekspedisi selam sambil menyutun-nyutun serta aktiviti lain-lain yang dikira bersesuaian dan berkaitan dengan air atau tidur atau konda-kondi atau membeli songket atau salah satu daripadanya atau kesemuanya sekali, atau mana-mana yang dikira bersesuaian dengan peringkat umur dan indeks jisim badan.

yabedabedu..!

6 comments:

  1. ye, abe din mu nunggu di KL je deh..

    ReplyDelete
  2. sila pastikan kamu ade bawak balik ole2 sutun utk aku...aku mau buat sambal tau!

    ReplyDelete
  3. Tak penat ke? Hidup kau ni macam tak sempat nak sidai baju pun ada aku tengok.

    ReplyDelete
  4. shamie grace
    demm, xdpt jmpa ok.

    ayie
    hah?

    sarakokohani
    aku bwk balik kepala sutun!

    ami
    aku sempat buat semua benda kecuali berpeleseran di midveli.
    dan
    aku xrasa rugi pun.
    heh..

    noname
    mana kamere

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...