Pages

July 29, 2009

Meniup awan di Merapi

bayangan Merapi berbalam-balam dapat dilihat di sebalik sawah menghijau dan sawah yang sedikit-sedikit menguning dan langit membiru dan rumah berwarna cokelat, ketika dalam perjalanan dari Solo ke Jogjakarta. minta maaf kerana wayar karen itu agak mengganggu pemandangan. ku kira mahu dipotong aje kabel itu tapi bimbang pula aku di cop sebagai pengancam keselamatan negara. Entri ke negeri ajaib ini akan diupdate sebelum hari libur karena aku mahu ke Hulu Tembeling pula. gile heaven hidup aku. hahahahaha.

dan selamat hari lahir untuk diriku sendiri pada 26 Julai yang lalu. huh, makin men-tua gayanya.

6 comments:

  1. happy belated birthday kasut. ko sama birthday dgn mak angkat and member baik aku.

    ReplyDelete
  2. happy birthday nyah...
    terlupa nak wish...hehe

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Uiksss...burfday loe dh lps ek...Hepy Belated Burfday la...Loe mkin m'tua...Gue nih lg2 la mkin "muda"...ahaks....loe udah smpei jogja rupenye...gue lom kepingin mau kesana...Gue akn ke Sabah lg...2nd visit..dis time Gue akan ke Pulau....snorkel time... pegi 4 ogos - 10 ogos 2009...Gue mghitung hr nih...kapan kita jmpa lg ye????

    ReplyDelete
  5. selamat hari semakin dewasa dan keTua .. hee hee .. ke Gunung Merapi ada berjumpa dengan penjaga kunci Gunung Merapi .. Pak Marijan namanya .. patut kena p jumpa dia ..

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...