Pages

September 17, 2012

nak kawen kat mana?

saya xpasti saya dah ready nak kawen ke tak.
tapi sies tatau nak kawen kt mana,
tp rasanya nak kawen kt area KL/Selangor aje.

saya IC no 11. saya mmg org teranung gila2. saya sek, belaja, membesor, balik raya sume kt kemaman.
tapi utk wedding saya, saya cadang nak kawen kt KL.
boleh kan?

saya nk buat majlis kecikk je, kecikkk sangat tapi kiut dan agak bajet dan yang penting orang-orang paling saya sayang- famili, dan all my bff boleh datang. kiranya nak nikah dan resepsi kt KL juga, hari yg sama, sekaligus sungguh2 ni.

ada 3 tempat dalam list.
1) dewan taman warisan pertanian, putrajaya
2) dewan sejarah, KL
3) Sangkot , hulu langat.

dan semuanya bergantung kepada bajet. masalahnya bajet takda lagi. camno hah?
hahahaha.


No comments:

Post a Comment

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...