Pages

May 27, 2008

here in my home

pernah dengar lagu here in my home?

aku pun xpernah dengar atau tahu sehinggalah aku terbaca tentang projek ini dalam satu majalah- yang pasti bukan URTV atau Mangga.

Malaysian Artistes For Unity merupakan satu projek oleh Pete Teo yang menggabungkan rakyat Malaysia di dalam sebuah lagu anti-racism . Memang ramai selebriti yang terlibat.. daripada artis terkenal, pembuat filem, penari, pelajar hingga ke pemain bolasepak. Ada Jerome Kugan, Shebby, Erme Harlini pn ada. cayalah!

and they do it for free..!

Pete Teo juga mahukan lagu ini didengari oleh semua golongan masyarakat. oleh itu lagu dan video klip ini boleh dimuat turun secara percuma di sini.

this song is a gift to the nation.

Lagu ini adalah untuk mereka yang percaya bahawa Malaysia adalah untuk bangsa Malaysia.



Anda boleh ikuti temubual bersama Pete Teo dan Awie-the rock star (yap, awie antara artis yang terawal mempersetujui utk join projek ini) dalam majalah Off The edge keluaran May.

Video klip diarahkan oleh Yasmin Ahmad.

Saksikan juga the making of Here in My Home di hitz.tv pada 29 Mei pada jam 5.30 pm.

lagu best, video klip sempoi, memang cayalah!

enjoy it!

and 1 more thing..

kami memerlukan keprihatinan anda.

ini merupakan program terbaru yayasan salam. maklumat lanjut sila klik di sini.

ps : share-sharekan lagu ni dengan rakan-rakan anda.

7 comments:

  1. Aku pernah melakonkan watak cameo dalam klip video lagu tak lama dulu.
    !youtube
    !incubus + drive

    Kemudian kamu akan nampak seorang lelaki yang di pergelangan tangannya ada cat merah berbentuk nyalaan api. Itulah aku.

    ReplyDelete
  2. Pada saya... bangsa malaysia adalah satu idea karut...

    ReplyDelete
  3. garb_ina
    yap!!!

    matrix01
    no komen..

    ReplyDelete
  4. woit! ko SPAM cbox aku yea...

    ReplyDelete
  5. 13may
    aku nk basuh kapet ko tuh, dh kotor, semak sgt.

    sekali jd lain daa..

    id aku pn dh kena blok kt ctu.

    huhu..

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...