June 12, 2008

hello, saya ada kecemasan. sila angkat telefon atau ada orang yang akan mati.

03-2262 6222

ibupejabat polis bukit aman.

3 kali dail.

tidak berangkat.



03-7874 2222

balai polis taman SEA

3 kali dail.

tidak berangkat.






atau aku perlu dail 999?



12 comments:

  1. aik? tukar nombor ek...

    awak dah kena tag. meh tengok

    ReplyDelete
  2. mak su
    adeh, kena tag lg.

    tag pelik lak ni..

    hmm, tggu ae.nak lukis dulu.

    ReplyDelete
  3. 3x dail mana cukup...

    malas betol la ko nih :P

    ReplyDelete
  4. "Nombor yang anda dail tidak aktif atau berada di luar kawasan liputan. Sila cuba sebentar lagi" - Mesej ini terjana dengan sendirinya.

    ReplyDelete
  5. 13 may
    aku dail 3 kali je, sbb lepas tu kredit aku abes.

    dail 999-free.


    panadol-7-eleben
    abes tu, klu ada emergency dalam hutan, xda coverage camne?huhu.


    jowo pinter
    7 kali?nape?sbb angka 7 bertuah?


    mr penyubiru
    orang yang dah mati pun sempat nak hidup balik klu kena dail 999 kali.

    ReplyDelete
  6. sms on cemas dan hantar ke 25552.

    ReplyDelete
  7. ad3ck
    anta ke DAPAT leh gak. 32328.

    ReplyDelete
  8. aku tipu je laa. ngee? ko jgn anta betol2 plak lol.

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...