July 31, 2008

misteri cacing kerawit berjaya disingkap


ps : masa kecik2 dulu, cikgu selalu bagi aku bintang sebab tulisan aku cantik. huhu.





20 comments:

  1. Aku gerenti boleh tulis tulisan yg sama taraf macam doktor tu dengan guna kaki kiri je!

    ReplyDelete
  2. ami
    hahahaha.

    tulisan cakar ami-ala2 cakar ayam. leh!

    ReplyDelete
  3. sehodoh-hodoh tulisan aku, takdela sampai teruk macam tu, kan?

    ReplyDelete
  4. sharini
    lupe la, ada doktor kt cni. hahaha.

    ReplyDelete
  5. smpi skrg sy tertnye2,napelah tulisan doc majority mcm ni...

    ReplyDelete
  6. artsoul
    itu la. agak2 ibnu sina tulisan cmtu gak ke?huhu.

    ReplyDelete
  7. tapi malam tadi berita menceritakan yang sebaliknya plak. pening kepale hotak haku!

    ReplyDelete
  8. macam tulisan ko je kasut..

    ReplyDelete
  9. agaknya nie la yg dikatakan, tulis short hand tapi bacanya long hand

    ReplyDelete
  10. ad3ck
    aku xtgk brite. aku xbace paper. aku xtau ape2. aku letak gmbor tu sbb menarik, tertarik, ko mmg da bomb. hehe.

    ayie
    aku xmenulis. aku taip ke pki kibod. jadi ko tipu. sbb tulisan pki kibod xkn jd cmtu.

    mr penyubiru
    hahaha. lawak siot. tp kire ok la drpd dia lukis mambang.

    ReplyDelete
  11. aku tak baper pandai menulis...menaip je terer skit... sebab tu aku selalu tolak pelawaan menjadi SU...sebab nanti jd SUCK...aku tak suke...

    ReplyDelete
  12. sarakokohani
    aku faham situasi ko. xpe, ko teruskan la keje ko. xyah nak sibok2 nk benti keje jadi SU sbb ko mmg teruk bab2 menulis ni. huhu.

    ReplyDelete
  13. ko tak penah menulis pakai tangan? giler programmer sejati..

    ReplyDelete
  14. ayie
    hidup mati aku tuh. programming tu nyawa aku daa..

    mak su
    a'a. dpt bintang. 5 bintang. superb!

    ReplyDelete
  15. so ape kene mengene ngn cacing kerawit??cacing kegemaran utk kelauts ka?

    ReplyDelete
  16. penah je tgk yg lg hebat.penim palo nak bace history patient.

    ReplyDelete
  17. nu3k
    klu nk kelauts, xyah pki cacing kerawit.. pki ikan pn xdpt sotong, ni lg la nk pki cacing.huhu.

    pandagumuk
    mungkin kementerian kesihatan kena wat pertandingan tulisan doktor paling cantek!!

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...