July 16, 2008

sosek sosek cakap cakap

Penasihat Parti Keadilan Rakyat vs Menteri Penerangan.

Mantan Timbalan Perdana Menteri vs bekas kolumnis Harakah.

pot pet pot pet.

aku tengok je.

tapi 1 benda yang paling menarik perhatian aku- Venezuela.

awat la depa suke sungguh sebut Venezuela tu.

o, lupa.

ni mesti terkena penangan Miss Universe.

ye la, Diana Mendoza kan dari Venezuela.

Depa dok angau la tu.

hahahaha.

10 comments:

  1. aku yang kayoooooJuly 16, 2008 at 11:42 AM

    pi mai pi mai, tang tu jugak sok sek sok sek tu.

    anywayyy, aku cuma tau, venezuela tu glamer sbb mis tres hermanas hehehe.tak penah miss dulu2..

    ReplyDelete
  2. venezuela ramai pompuan seksi.. yess!

    ReplyDelete
  3. air liur melekat kat pangkal bibir..auummmm..

    ReplyDelete
  4. ayie
    auww!

    suke la tu.

    nu3k
    erk-geli.

    mr penyubiru
    aku nganga gak ni. nguap. hehe.

    ReplyDelete
  5. air liur tu nampak kt tv. kalau die becakap depan kau, mesti kene tempias-tempias die sekali. YUCK!

    ReplyDelete
  6. yuck!..terbantut selera aku.tetiba teringat muke control geram + ayaq lioq kat bibir... moral of the sory, kalau hangpa bersembangm, bawak2 la sapu tangan ka, tisu ka, buat tekap mulut... euuuuu...

    ReplyDelete
  7. venezuela? Hhehehe....ako pon suka negara tuh bukan sebab minyak tanah depa tp sebab girlz depa...pergghhhhh......happenin' beb. Erkzzz......ako suka girlz kerr? tet!

    ReplyDelete
  8. Zaid
    ko xbek tau. dia ahli parlimen kemaman tau. tp masa dia bercakap tu,aku pki payung. hehe.

    garb_ina
    eii,sejak bile ko suke pmpuan2 HOT ni..auww!

    nani
    huhu, dh la. aku bru nk g lunch tp dh putus selera makan. kensel lunch.

    ReplyDelete
  9. aku yang kayoo
    kak, gambor mis trez hermanas marathon muvie di mana?huhu.

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...