July 11, 2008

Tag lagi!

Aku kena tag dengan panadol7-eleben. tag ni mcm pernah buat, kadang2 tu konar2 pi mai pi mai tang tu gak. lebih kurang je. tp xpe la, aku jawab gak.

Terms and Conditions.
1. Each blogger must post these rules first. - done.

2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves - done.

3. Blogger that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names. - done.

4. Don’t forget to leave them a comment telling them they’ve been tagged, and to read your blog. - done.

8 fakta mengenai kasut-gombak

1. Aku xpernah g Paris.

2. Aku xpernah masuk lokap.

3. Aku xkumpul hot wheels.

4. Aku xreti main alat muzik.

5. Aku xberdarah putih. (bukan mahsuri k..)

6. Aku xfaham bahasa Jerman.

7. Aku xbercinta ngn Hans Issac (sies..!)

8. Aku xamek dadah without prescription.. (hehe)

sape yang aku nak tag? (korang isi sendiri la, kang aku xtulis nama korang, ada yang majuk lak..huhu)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.



5 comments:

  1. ayie
    ko tau x, aku xtau pon shah nk kawen.

    huhu.

    ReplyDelete
  2. Aku nak buat, tapi aku malas.
    Fakta ke-7 membuatkan aku semakin pasti untuk menganggap kau sungguh tak boleh blah!
    Ahahaha.

    ReplyDelete
  3. kamoo pulak bile? hehe
    -soklan abang rambut ketak

    ReplyDelete
  4. ami
    aku xleh blah.

    eh, blah la.

    aku leh blah klu ko nk aku blah.

    sape kate aku xleh blah?

    hahaha.


    ayie
    sapekah abg rambut ketak tu?eiii..

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...