October 14, 2008

the return of kasut-gombak

aku baru je di'discaj' semalam.

and now,








i'm back!!

11 comments:

  1. welkang back... awat... report MITI dah siap ker?

    ReplyDelete
  2. ami
    hehehehe.. cuti dari cyberspace je la.

    panadol7e
    xsiap lg. aku rindu ARB. uweks..

    ReplyDelete
  3. best ooooo g gumah nhanania... bukan senang ko nak rasa gadis tegar kl tu memasak...

    ReplyDelete
  4. panadol7e
    ko je yg xpnah rasa. aku slalu dh makan dia masak. bila lg aku nk rasa air tgn ko ni??

    ReplyDelete
  5. poyolah ko. esek menghilang je!

    ReplyDelete
  6. eleh..stakat buat n3 i'm back, anak aku pun bleh. mana gambor kucing ko beraya, ku nak nengok.hahaha...

    ps: kasut raya aku yg hilang tu mane??

    ps lagik : aku dah balik sini baru ko offer nak blanje kopi haipeng ek.ces!

    ReplyDelete
  7. jard the great
    hehe..tenkius.

    mr penyubiru
    sape suh hang xsinggah mai umah aku?

    mak su
    discaj dr planet pluto sbb mentally ill. huhu.

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...