October 15, 2008

Shrek IV: The Missing Mision

shrek aku ilang

ya, shrek aku telah hilang..!

sape la rajin bebenor mengebas barang dari tempat ku sepanjang ku berada di perantauan. kalu zaman2 dulu aku saspek panadol 7-eleben, tapi sejak2 dia tak keje dah kat ofis nih, mesti ada orang lain amek. bek ngaku sape amek. cepat.. hens-ap!

maklumat lanjut shrek
nama sebenar : sheikh reza bukhoron majeed (keturunan pak arab rupenye, tp idung kemek)
nama glamer : shrek
tarikh lahir : 12 Jun (tahun dirahsiakan)
tinggi : 2 inci 3 suku
berat : berat mata memandang, berat lagi bahu memikul
isteri : fiona tagore, keturunan nak-anak raja zaiban dari cairo
bil anak : tiada
pekerjaan : pelakon, jurucakap dolby digital, model, usahawantani (penternak lintah berjaya)
drama lakonan : tiada
filem lakonan : shrek, shrek 2, shrek the third
alamat tetap : no 13, kg paya jaras dalam, selangor.

kali terakhir shrek dilihat di cubicle kasut-gombak, sedang berdiri di tepi pc sambil merenung masa depan.

"kepada sesape yang menemui shrek, pulangkan cinta hatiku. saya merinduinya.. pulangkan shrek. PULANGKAN~~.Percayalah, kepada sesiapa yang mengambilnya, anda akan mendapat balasan Tuhan. kepada sesiapa yang menemui dan membawanya pulang pula hanya Tuhan dapat membalas jasanya.."-petikan kata-kata fiona.

so apa lagi..pulangkan Lah!

16 comments:

  1. ada hati nak tuduh aku tuh! ceh! tu la.. mak aku selalu cakap. keep ur fren close n keep ur enemy closer... hahaha...

    ReplyDelete
  2. panadol7e
    come, come my enemy.come close to me. ape daa..

    ReplyDelete
  3. kat rumah ku ade satu.bunyi sendawa dia pun dah tak kuar.tapi tuh batrisya punyer.hehe..

    ReplyDelete
  4. Tak sangka ogre tu nama dia sheikh. nasib baik gak fiona tu xder nama depan sharifah.

    ReplyDelete
  5. hahaha....aku suker plak bc entry nih. (sbb creative).. ku rase.. barang kena sll ilang supaya dpt menjana n3-n2 yg menarik hati..

    nways... try buat repot polis.. hehe

    ReplyDelete
  6. aduhai slm pg, kasut ko ni boleh buat aku tergelak,aku ni kasut gombak lak yer.... terus kan usaha kasut giant lak

    ReplyDelete
  7. mr penyubiru
    ngee.. batrisya, makcik (makcik??) nk mintak ogre tu!!!!!

    ami
    a'a ek? biase org2 sheikh ni nk kawen ngn saripah je. lupe2.

    jard the great
    kna ilangkn brg dlu?ceh. nmpknya kena sorok la sume brg dlm safebox. huhu.

    sahara
    hehe.aku xpki kasut giant. pasni nk upgrade, nk pki timberland plak. wow.

    azzam supardi
    cik azzam udah kembali! cmne kaki ko? tu la, merempit xhengat donia.. huhu.

    ReplyDelete
  8. Kasut! aku ader suspek la... ko rasa siapa yg kat opis ko skunk.. rupa bentuk dia macam ko nyer shrek tuh? lalalalala.. maybe dia! hahahaha

    ReplyDelete
  9. panadol7e
    jap jap. emm, emm..klu dlu ko srg je ada iras2 shrek, org lain tadak. hahaha

    mak su
    maksu, nk shrek..!

    ad3ck
    ntah2 ko yg amek. kn?

    ReplyDelete
  10. aku rs dia berjalan sendiri la...bukan dicurik orang :p

    ReplyDelete
  11. pandagumuk
    dia xbwk hs.

    sukahati
    barangkali..

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...