November 17, 2008

BINGKAS : bimbingan kasih daa..

**entry gua skang mesti lambat seminggu. aku rasa lepas ni, entry aku akan lambat sebulan dari tarikh peristiwa berlaku. hehehe. toksah panjang cerita, aku sambung kisah aku minggu lepas.

mggu lepas dari 7 nov-9 nov 2008 aku dan kawan-kawan-yang-aku-suka keluar dari ibu kota (mak ai jauh gile, 20minit je dari PJ. hehe) menuju ke Hulu Langat untuk satu acara maha hebat. apo laie, kem motivasi bimbingan-kasih (BINGKAS) 2 di sek keb bukit raya. Program ini dianjurkan oleh Yayasan Salam Malaysia dengan kerjasama CIMB Community Link.

malas nak cerita panjang2.. aku cuma nak ucapkan tahniah kepada kak lang dan volunteers yayasan salam malaysia yang bertungkus lumus menjayakan program Bingkas nih. jom layan gambar. zaaaas...~~
group aku ngn saufy sapu bersih semua hadiah. dapat kumpulan terbaik lak tuh. peserta terbaik pun dari kumpulan kitorang.. aku doakan adik2 aku sume tuh sukses ..yippie!

kredit untuk :
kak lang
en. ghani
nizam
alisah
garbina
zam
sarah
diana
zana
ila
fatimah
saufy
sham
yati
sam
fait
jaja
ijan
tariq
lin
mas
munirah
sape lg ek? cm xckup korum je.. kn??oo aku lg sorg. hahaha.

8 comments:

  1. wah! bagus! bagus! sekurang-kurangnya ade jugak orang kampung aku yang buat keje² berfaedah neh. hihi..

    ReplyDelete
  2. mr penyu blue in kaler
    aku bru je klik publish ko dh komen? bgus2. ada gak org kg aku yg buat keje berpekdah mcm ko nih. sgt alert. bgus3.

    ReplyDelete
  3. Ye. Ye. Tahniah kepada Kak Lang dan volunteers. I luv u all.

    ReplyDelete
  4. wow! bingkas! tapi anak maksu tak sekolah kat situ.

    ReplyDelete
  5. loL... rajinnyer amik gmbr.. hehe... cantik plak tu..

    keep it up!

    ReplyDelete
  6. wah...menyempurnakan tanggungjawab sosial disamping tanggungjawab sooo sial tahun depan...

    ReplyDelete
  7. ajar aku tangkap gmbr lawa2..

    ReplyDelete
  8. azzam supardi
    ko kenal ke kak lang tu?

    maksu
    anak maksu sek kt mana? meh nk g bingkas kn. aha!

    jard the great
    klu kamera pki film, jgn harap aku nk amek bnyk2. hehe

    sarakokohani
    ko nk bersoo sial kt mane ni nyah? hahaha

    ayie
    eleh, turun la pj.

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...