January 7, 2009

aku baru 24..

aish, bila tengok kawan-kawan aku, baik lelaki atau perempuan (terutama yang sebaya) dah masuk fasa bertunang, fasa nak kawen tapi aku baru je nak cari laluan hidup.

adakah aku yang tak normal?

atau aku normal je,

tapi diorang yang tak normal sebab kawen muda.




hahahaha.

bengong.

aku bengong.

ps: jodoh tak ke mana. sementara aku tak jumpa rusuk aku lagi ni, baik aku kejar hidup aku sorang-sorang dulu. kan?

8 comments:

  1. ye. sementara masih bujang neh, layan puas². nnt bila dah kawin sebuk jaga makan pakai laki lak, pahtu ade anak, lagilah sebuk.

    err..ape citer kisah cinta ko ngan lelaki yg taruk surat dlm mailbox memalam tu.hehe

    ReplyDelete
  2. mr penyubiru
    aku bolayan kan aje. yeeehaaaaaaaah

    ReplyDelete
  3. aku pon nak tny mcm si penyu tny.. hehe

    ReplyDelete
  4. Aku baru 15 tahun. Tak boleh pk pasal kawen2 ni...

    ReplyDelete
  5. hehehheehehe.. sebek aku lahir akhir tahun..

    ReplyDelete
  6. tak per, cari, cari, rib, rib, where are you rib?

    ReplyDelete
  7. aku normal. jodoh dah dtg. hahaha...

    ReplyDelete
  8. jard the great
    k la, aku gtau kebenaran. aku reserve lelaki tu utk ko jard. sies.

    ami
    bwh umoq lg ko ek? smpt lg baca blog dgn nk PMR nye. pi balik baca buku!

    dewi maya
    aku jeles org lahir akhir thn ni. kekadang aku rasa prg lahir ujung thn ni mcm lahir xckup bln je.hahaha

    mak su
    rib?rib?rib?mana?mana?

    ijan
    ko dh smpi seru.

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...