January 16, 2009

yay, tak jadi pindah...!

kan semalam aku anta emel yang tak cukup kejam tu (huh, kurang harmful kalau dibandingkan dengan emel yang aku dapat daripada sorang budak rumah aku tu. gila gaban kejam emel dia tau..)

tapi bila aku balik rumah,

aku jumpa sorang-sorang;

aku salam,

aku mintak maaf.

aku sebenarnya sangat tak suka konfrontasi camni,
jauh dalam hati, aku tau aku taknak gaduh ngan diorang pun.
aku pun xreti nak berkira-kira dengan orang ni.
tak suka la.

sebab tu aku mintak maaf.

guess what,

diorang pun mintak maaf dengan aku..

jadi semalam, dapat la aku tengok mythbusters..

haha.

ps : kesimpulannya, pendam tak akan membantu menjernihkan keadaan. komunikasi tu penting. dan skang ni, aku tengah kumpul kekuatan untuk mintak maaf plak dengan budak ofis aku tuh, walaupun dia cakap taknak cakap dengan aku dah. huhu.

7 comments:

  1. semoga ko bjaya erme.. aku pon ade prob ngan bdk ofis aku jugak.. lalala~

    ReplyDelete
  2. Semalam yoyo je nak amuk. Ciss...
    Tapi, ko memang baik.

    ReplyDelete
  3. klu nak pindah sgt, pindah je kat opis, tido bawah meja PM.

    ReplyDelete
  4. isk...nape citer hal rumahtangga neh

    ReplyDelete
  5. kentut tul ko neh!

    frust aku ko xjadi pindah. tapi salute, bagusla bersua setel masalah. msalh umah aku plak xsetel lagi.

    ReplyDelete
  6. jgn berkira..baru idup senang lenang...ingatkan diri.. Sedekah itu JARIAH...

    ReplyDelete
  7. itu macam la tambey.. jgn layan emo orang sangat k.. zasss..

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...