February 12, 2009

5 hari tak baca paper. waah, tenang jiwa.

aku memang takut berdepan dengan realiti.
serius, aku selalunya lari.

haha,
aku memang pandai lari.
pandai menyorok.
pandai menyembunyikan hati.
matikan hati.

tapi aku dah penat.
penat sangat.

aku nak berhenti.
aku nak berhenti berlari.

dengan syarat;
jangan kejar aku lagi.

8 comments:

  1. mudah give up la ko ni.. haihs.. :S
    aper problem babe?

    ReplyDelete
  2. ayie
    aku susah la klu men bab2 jiwa nih. hahaha.

    ko snyp jer. awat?xpnah pn tgur aku kt YM. sombong la ko.

    ReplyDelete
  3. ko ade ym?? jom bertegur-teguran.. aku tak sombong.. cuma tak sll online je.. hehe

    ReplyDelete
  4. Mat bangla mana yang kejar kau tu?

    ReplyDelete
  5. tengah layan belaian jiwa by carefree la ni? cett!

    aku on jer YM tu.. tp wat keje.. kadang2 member2 antar msg pun sejam 2 jam baru aku perasan.. tapi aku tetap reply.. betapa kosentretnyer aku kan.. ekeke..

    ReplyDelete
  6. nk kejar jugak...
    he8...
    x kre...
    satu,dua,tige...

    ps:jangan marah ya dear cousin..

    with love:
    ♥n∂dhir∂h♥

    ReplyDelete
  7. jard the great
    jard, ko nk YM ngn aku ke? bukan ke kt ofis ko sume kena blok?

    haha

    mak su
    maksu nk kejar2 ni, larat ke?
    igtkn dh percen. haha

    ami
    bangla?? oh, bukan. anjing jiran rumah depan yang kejar aku. tiap2 pagi tau.

    ayie
    belah la ko. aku mana layan jiwang. oh, jiwa kacau.

    nadhirah
    sempat ko online ek? budak2, mana leh campuq hal org besar. result espiem pn xdpt lg.

    cet.

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...