February 16, 2009

perkara paling susah bila nak post entri adalah fikirkan tajuk.

i.
meninggalkan, satu hal.
ditinggalkan, satu hal.
menaruh harapan, satu hal.
berhenti berharap, satu hal.

4 hal..
banyak tuh. belum masuk hal lain-lain lagi.

aduh.

ii.
aku dalam lrt, odw g masjid jamek. aku nampak sorang pompuan ni. kesian, dia bocor dan pakai seluar putih tapi dia xperasan. aku bangun, pergi tegur dia-

"awak period ek?"

terus dia tutup mulut untuk tahan jerit. bocor?kat tempat awam? kalau anda seorang perempuan, itu worst case scenario la, perkara yang paling mahu dielakkan dalam hidup. sebelum dia turun dari lrt, sempat dia cakap kat aku sambil mengkaver-kaver seluar dia dengan baju.

"hari ni memang hari malang saya. tadi saya tercampak selipar saya kat atas rel lrt. macam mana nak capai? terpaksa panggil pekerja rapidKL tolong amikkan.."

kesian, memang hari malang dia.

iii.
aku g LTDL. niat nak jumpa kawan aku-Aizuddin. dan tanpa aku sedari, aku duduk semeja dengan shamshahrin. mana aku tau tu dia. dah duduk2 minum semeja, minum2, dah balik, dah babai2 baru aku tahu dia adalah shamshahrin. ok, sapa dia? anggap je jika kamu peminat kucing, dan terjumpa seekor kucing kat tepi jalan. korang gosok2, pastu blah. bila dah blah baru korang perasan kucing tu sebenarnya Crookshanks (kucing Hermione Granger dalam Harry Potter yang comel).. kan rugi tu? kalau tau dari awal2, mesti aku kidnap bawak balik rumah. haha. shoot LTDL? bawak 50mm, hmm, apa yang ko dapat?

o, aku dapat 2 je.
yang bebayang hantu tu beskal la tuh. laju sangat. macam angin. tapi aku xnk freezekan gambar beskal tu. aku nak highlight gambar bro 3 orang tu. hmm, yang cameraman tu siap dengan helmet.extra protection in case ada beskal terbabas. haha. tapi aksi ni xdapat lawan aksi baring2 kat sini.
dan
dia
selalu ditinggalkan.

ps : niat nak panning. silap teknik plak.. hahaha.

13 comments:

  1. wah... dari kasut gumbak.. kamoo sudah mampu berjalan setanding pro.... tahniah...

    ReplyDelete
  2. panadol
    cet. ko xyah nk sindir2 aku jai. hmm, ko g tgk fotowarung. brp jauh aku mau smpi tahap tu?

    ReplyDelete
  3. waaaa... kasut-gombak.. jom kita jumpa.. ko buat shooting.. hehe..

    ReplyDelete
  4. jard the great
    mek, ko nk jmpa aku ke? ngeee..i malu la. hahaha

    ReplyDelete
  5. jangankan yang pro...yg amatur pun terbaring2 nak dapatkan angle...hahaha...

    ReplyDelete
  6. siapa.aku.shah
    o, rupenya yg siap terbaring tido nyenyak kt tepi pokok tu ko la yek?

    aku nmpk. aku nmpk. spek tu aku knal. hahaha.

    ReplyDelete
  7. gambar ape ko tangkap tu daa? C-

    ReplyDelete
  8. ayie
    aku amek gmbr mangkuk ngn mambang.

    tau?

    haha.

    ReplyDelete
  9. pndai k.emi tangkap gambar angin...
    hahahahaha..
    ssh 2 mmerlukan teknik yg btol ya...
    bak kte spongebob...
    teknik squidward,teknik...ha3(spongebob pandai ckp mlayu)...

    yg comel sokmo;
    nad

    ReplyDelete
  10. nad
    hahaha.

    ko ni bnyk sgt tgk spongebob la.
    haha

    ReplyDelete
  11. Lawa tak dak pompuan yang kebocoran tu? tehehe...hehe..

    ReplyDelete
  12. ami
    aku punye standard kecantikan tinggi sangat. so bagi aku perempuan tu x cantek.

    =P

    ReplyDelete
  13. aku pernah bocor yg sgt banyak....terpakse kaver dengan bag dan sementara nak beli pad dan terus beli seluar baru sbb mmg tak mampu nk kaver lg

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...