March 30, 2009

When giving up is no option.

esok satu benda besar bakal berlaku.
sebagai seorang yang tak berapa sukakan cabaran nak2 hal bersangkut dengan kerja- ditambah lagi aku memang tak suka kerja aku..









terus aku rasa nak bagi notis 24jam.
aci kan?

8 comments:

  1. sparkystar
    suh masuk miting je pun. hahahaha

    siapa.aku.shah
    anggap la mcm tibe2 kena panggil ngn tuan pengetua. xpun misi nak dtg cucuk BCG. rasa xnk g sekolah kn?kn?kn?

    ReplyDelete
  2. notis suruh pihak yang lagi satu berenti ker? ok jer tu.

    ReplyDelete
  3. aku yg ada kat mekah almukarramahMarch 31, 2009 at 11:47 AM

    macikkkkk,aku semata masuk blog ko dr kejauhan sbb nak jugak aku komen.

    aku tgh bfast,pasni nak masuk ihram.saje nak ckp tu aje hehhehehe..

    selamatttttt...

    ReplyDelete
  4. maksu
    hah, buleh jugak x. idea maksu mmg marbeles la.hehehe

    makcik
    zehann..!
    aku rindu kt ko tau. ko tau x sume org tggl aku. sume org g jauh2. bdk2 tu g china, half lg bdk2 lain nk g temasek, tggl aku sorang2 wiken nih. so aku berkampung kt kenduir kawen kwn aku je sorang2. sadis punye cerita..

    aku doakan ko selamat menunaikan ibadat, n selamat kembali!!!!!!! brp lama lg ko kt cna ni...

    ReplyDelete
  5. x aci langsung..

    sbb melarikan diri dari cabaran/masalah adalah merupakan satu masalah..

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...