June 22, 2009

hidup susah, mati pun susah..

abes selama ni ko hidup macam mane?
macam monyet??

*gambar : tepung pasong kuih yang agak rare, hampir pupus kat kemaman. tapi xsure kalau leh senang nak jumpa kuih ni kat pasar chabang 3.

** semua entri tiada kaitan dengan dendam kesumat.. lawak semata.

8 comments:

  1. huhu..lama aku tak tengok kueh ni.nama pun ku dah lupe. ingatkan kuih ni dah pupus. dulu² kalu makan,aku suka bhgn bawah yg kaler coklat tu.hehe

    ReplyDelete
  2. Blog hop..nice blog anyway..keep it up gurl!!..kueh tu pernah mkn dan sy suke..
    Cheers babe

    ReplyDelete
  3. xphm kaitan kueh tuh ngn tajok...
    haha~

    *blogwalking..u're followed...=)

    ReplyDelete
  4. kuih neh bnyk lagi kat sabah... ehehe..

    ReplyDelete
  5. rupenye name die tepung pasong..lame doh cari kueh ni, pasni leh la g cari kt chabang tiga..

    ReplyDelete
  6. masa kecik2 arwah nenek aku slalau beli kuih ni,, adik badik aku pnggil kuih ni kuih aiskrim, mgkin sbb bentuk kot.. pape pon,, kalu tgok kuih ni,, mesti ingt kt nenek aku,,al-fatihah...

    ReplyDelete
  7. apa kuih ni? mcm nasi tupat jer. nak try ah nanti gi kmamang

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...