Pages

March 22, 2010

hari penuh drama

memang bukan hari yang baik bila bangun pagi dan cek emel- dapat notification daripada facebook - mr xxx has updated his relationship status to say that you two are in a complicated relationship.

ngeri siot.
tapi tu lah,
hidup kadang-kala perlu drama.

dan aku sebagai heroin merangkap pengarah kena la pandai2. nak buat cerita lagi saspen ke.. nak tambah drama golek2 macam hindustan ke.. atau nak buat benda paling sweet ke..

tapi sebab aku punya imaginasi tak macam james cameron, maka ending cerita aku biasa2 aja. sebab dramanya takda la kronik sangat pun. yang pasti, endingnya kitorang membilang titis hujan kat tepi lebuhraya mahameru sampai jemu. wooo, KL semalam hujan tak benti tau. jadi bayangkan berapa juta titis hujan yang aku kira.

dan hari ni, aku in a relationship..again. haha!
saya dah kata, awak memang makin mengada-ngada sekarang!

1 comment:

  1. hehe..bagus2

    jemput singgah..saya blogger baru
    suhaidasupalio.blogspot.com
    follow skali k...hehe

    ReplyDelete

Sila susun kasut anda di sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...