June 16, 2011
8 June 2011 (Delhi)
INDIA : 7 june 2011
ukur jalan
banyak gile berjalan. start dari 10-15 Mei, aku ikut kak lang untuk Bingkas di SK Pulau Kundor Kelantan.
Balik dari sana, unpack, basuh baju, baju kering, lipat baju, masuk dalam beg, naik ke Kodiang plak. sorg2. aku naik keretapi dari Sentral KL (sangat suke keretapi, yay!) ke Alor Star sebelum orang kat sana pickup dan bawa ke Kodiang. it such a very2 small town, dan orang sana bookingkan satu homestay (haruslah aku xmo duduk situ, ada berani), kiri kanan xda rumah. isk. baik punye aku tipu, aku cakap aku mau tido umah kawan aku kat jitra, dan kunun kawan aku amek nnti kat satu mamak kt jitra (pdhal bila dia drop aku kt mamak tu, aku terus jalan g check in satu motel kt area situ. hihi)
duduk 2 hari kat sana, balik KL lepas tu basuh baju lagi, dan wiken tu packing lagi utk cybercamp program kt Tebung Melaka. yang tu dah 5 hari,abes je program, malam tu jugak dari melaka aku naik bas pegi Kuala Terengganu. wedding pakcik kat Besut. ingatkan sampai KT kol 5 pg, lepas tu tnggu matahari naik, pastu nak naik bas lompat2 ke Besut, tapi bila jejak je kaki kt stesen bas KT, terus trfikir, aish maybe ada bas yang drop orang kt KT dan sambung perjalanan ke Besut.
Nasib baik, aku turun je bas kol 5 pagi tu, dan aku nmpk beberapa bas ekspress tgh drop orang kt situ, aku lari pegi tanya (dan kebetulan bas tu mmg next destination adalah Besut!) yay! aku tanya lah pakcik tu, pakcik2, boleh tak saya nak tumpang g Besut? hah, naik ler… yay, leh naik.
SO xda lah aku smpi kt Besut tu lewat sgt. klu naik bas lompat2 tu, tghari gamaknye baru jejak. smpi kt Kuala Besut, erma amek kat terus bawak pegi chalet, siap2, pastu terus g kenduri pakcik kawen. siap makan2, kol 2ptg dah gerak balik Kemaman. sampai kt Kemaman dah malam, terus tido (demm penat, belum abes ukur jalan), lepas tu lusa kenduri pakcik kt umah. malam tu jugak balik KL. sbb lusa dah nak gerak ke delhi!
hah, msti dah tak terjejak dah kan berapa hari aku xtido umah sndiri.
April 22, 2011
Some Suprise
Lisa always surprised me. I love her. and I love her collaboration with Damien. and never tot that she sings with Gary too. I do listen to their (Snow Patrol) songs like Chasing Cars and Run, but this song- pheew, really took my breath away.
Demm lovely.
Enjoy.
******************************************************************
Your lips come as some surprise,
That they would want to come and meet mine,
They never taste like the last time,
Your lips come as some surprise!
I was always a special child,
Circuit boards for my insides.
All I dreamed of was flying high,
So your lips came as some surprise.
Your lips come as some surprise,
That they would want to come and meet mine,
They never taste like the last time,
Your lips come as some surprise!
I was never one of the boys
Throwing shapes and power ploys.
In your arms warmth I did find,
In your seat I did decline.
Your lips come as some surprise,
That they would want to come and meet mine,
They never taste like the last time,
Your lips come as some surprise!
Now that we've sat for a while
You've shown me yours and I've shown you mine
Even after all this time
Your lips come as some surprise.
Your lips come as some surprise,
That they would want to come and meet mine,
They never taste like the last time,
Your lips come as some surprise!
Your lips come as some surprise!
Your lips come as some surprise!
malam hari bulan cantik
22nd april.
for others, it just a date.
for me, ini hari jadi dia.
it’s kinda frustrating. he want me to be the 1st person to call him and say “happy bithday sayang!”
but
u know what happen was, I call him right after my alarm clock rangs at 12, he did answered the phone, but when I say Happy Birthday..(without finishing my sentence), his reaction was like.. hm,oh ok. I want to sleep lor. I’m tired. daaa..
he didn’t event bother to say ..thx!
I’m so pissed off.
So started today, I’ll try my best not to remember his birthday. hah, I’m not gonna shout at his fb wall too. I don’t care. I don’t give it a damn. pegi sambut sorang2. he never care about others feeling, nor their effort.
awk, u are not a good friend. trust me, u might think u have thousands of FB friends, but one day, when u need a real friend, u’ll struggle to get one.
daa.
April 20, 2011

20 April 2011
kwn2 pn dah ramai yg slowly tgglkan blog.
jangan kata blog orang, blog sendiri pun malas nk singgah.
tapi sebab saya xmau kacau boifren saya,
jadi saya kena aktif blog balik.
dia tahu saya ada banyak masa lapang.
bila free, saya suke buat perangai.
tepon sana, tepon sini.
kalau xberangkat, saya tarik muka muncung 14.
saya pun tak pasti muncung 14 tu sebenarnya tarik muka selama 14 saat, ataupn ada 14 otot muka terpaksa digerakkan kalau nak muncungkan muka.
tapi untuk mengelakkan tarik muka muncung 14,
saya kena sibukkan diri.
salah satunya, membizikan diri baca gosip2 jaga tepi kain orang (haha)
dan update blog kisah sendiri (weeeeeee..)
ok kawan-kawan,
saya nak buat comeback.
ceh, mcm pemes.
February 2, 2011
hujungnya berbeda
** The Bernama photogpraher really did his job. syabas mere bete. moral of the story, meniru itu satu proses pembelajaran yang baik! (maksud saya, kalau nak belajar amek gambar lah. hihi.)
